DOSTĘP: Natychmiastowy
4 kroki do budowy skutecznej reklamy
na Instagramie
Zarejestruj się na bezpłatne szkolenie:
Myślę, że większość przedsiębiorców reklamuje się w Google i na Facebooku. I dobrze – kampanie reklamowe na tych kanałach są efektywne. Jednakże uważam, że dużym błędem jest ignorowanie mocy reklam na Instagramie. Najnowsze statystki z 2022 r. pokazują, że obrazy i filmy na Instagramie mają większe zaangażowanie niż te na Facebooku. A to oznacza, że właśnie na Instagramie możesz przyciągnąć uwagę swoich klientów i zachęcić ich do zakupu swoich produktów lub usług, udostępniając różne rodzaje reklam.
Instagram już od kilku lat nie jest platformą jedynie dla młodzieży. To kolejny gigant po Google i Facebooku, na którym twoje kampanie reklamowe mogą z powodzeniem odnieść sukces.
Zapraszam Cię na szkolenie VOD "4 kroki do budowy skutecznej kampanii na Instagramie", podczas którego opowiem Ci, co moim zdaniem może przesądzić o sukcesie kampanii reklamowej na Instagramie oraz o jakich elementach reklamy nie możesz zapomnieć.
Dostęp uzyskasz bezpośrednio po rejestracji.
Do zobaczenia!
Prowadząca
Edyta Polakowska /
Senior Marketing Specialist
Jestem kierownik działu SEM w PPCefekt i na co dzień nadzoruje realizację około 100 projektów marketingowych.
Mój dotychczasowy dorobek to kilkaset kampanii reklamowych w środowiskach Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn oraz Google dla różnych branż, zarówno na rynek polski, jak i zagraniczny.
Od podstaw tworzę strategię reklamową, począwszy od zweryfikowania strony po wdrażanie analityki oraz kreowanie zasobów takich jak banery i teksty reklam.
Od 3 lat prowadzę webinary szkoleniowe z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie.
Opinie
4 kroki do budowy skutecznej
reklamy na Instagramie
Natychmiastowy dostęp po rejestracji
Online
Bezpłatne szkolenie