Czy wiesz, jak wielu potencjalnych klientów w Twoim sklepie porzuca koszyk?!
Zapisz się TERAZ
Jeśli wszystkie elementy ścieżki sprzedażowej są u Ciebie idealnie zgrane, to prawdopodobnie 2/3 koszyków w Twoim sklepie jest porzucana. Tak, transakcję finalizuje tylko około 30% klientów.
Jeśli Twoje wyniki są bardziej typowe, to do finalizacji zamówienia dochodzi tylko pomiędzy 10 a 20 % klientów. Nie mówiąc już o tym, że duża część osób, które sprowadzasz do swojego sklepu, najczęściej płatnym ruchem, nawet nie doda produktu do koszyka.
Są to dla Ciebie bezpowrotnie stracone szanse na większą sprzedaż, przepalone pieniądze na marketing i na koniec - mniejsze zyski w biznesie.
Czy można coś z tym zrobić?
Zwiększając budżety reklamowe, może trochę podniesiesz wartość sprzedaży, ale prawdopodobnie jeszcze bardziej spadnie procentowy zysk. To normalne, kiedy systemy reklamowe muszą coraz szerzej szukać nowych klientów, coraz mniej gotowych do zakupu. Nie tędy droga!
Rozwiązaniem, które wykorzystują najbardziej dochodowe sklepy jest wdrożenie systemu marketing automation, który ma zadbać o podtrzymanie zainteresowania niezdecydowanych klientów i ostatecznie o domknięcie transakcji.
Zobacz, jak to wygląda:

Ten prosty raport pokazuje, jak duży był wpływ zastosowania automatyzacji na zwiększenie sprzedaży. W tym konkretnym przypadku ponad 26% wartości sprzedaży zostało "domknięte" poprzez automatyzacje. I nie jest to wynik rekordowy. Zobacz tu:

W tym sklepie ponad 60% wartości transakcji pochodzi z automatyzacji.
- Co można zautomatyzować?
- Jakich wyników można się spodziewać?
- Kiedy marketing automation się opłaci?
- Ile to wszystko kosztuje?
Na te pytania odpowiem na moim najbliższym, noworocznym webinarze, już 14.01.2025 o godzinie 10:00.