Bezpłatny Webinar, 03.06.2025, 10:00

Jak dostosować strategię SEO w e-commerce, po wprowadzeniu
AI Overview w Google?

Nie prześpij zmiany i wykorzystaj nowy mechanizm wyszukiwarki, zanim zrobi to Twoja konkurencja.

Czas trwania:

2 GODZINY

Termin:

03.06.2025, 10:00

Prowadzący

Mariusz Pryszczewski

CEO PPCEFEKT Sp. z o.o.

Wykorzystaj nową technologię,

aby zbudować przewagę!

ONLY 88 PLACES LEFT

Image

AI Overview to już nasza rzeczywistość!

Czy Twój sklep ZNIKNIE Z WYSZUKIWARKI?

Z pewnością już wiesz, że Google wprowadziło kilka miesięcy temu na polskim rynku technologię AI Overview, która na podstawie zapytań użytkowników stara się z lepszym lub gorszym skutkiem przygotować odpowiedź w postaci właśnie podsumowania AI.

Być może masz też świadomość, że to co widzimy w polskiej wyszukiwarce, to dopiero przedsmak pełnej implementacji nowej funkcjonalności, która obejmie znacznie większy zakres generowanych odpowiedzi, niż tylko proste pytania.


W ciągu najbliższych miesięcy możemy się spodziewać znacznie szerszej implementacji, która dotknie również wyniki wyszukiwania ze sklepów internetowych.



Dni
Godzin
Minut
Seconds

Szansa, czy zagrożenie?

Zapisz się teraz

Dotychczasowe obserwacje pokazują, że Google wykorzystuje do budowania wyników AI Overview informacje nawet z takich stron, które nigdy wcześniej nie zagościły w TOP 10.

Jeśli więc zmodyfikujesz swoją strategię SEO w taki sposób, aby twoje treści, opisy produktów, kategorii, artykuły blogowe "podobały się" nowemu algorytmowi, masz niepowtarzalną szansę, aby przebić się do świadomości potencjalnych klientów znacznie mniejszym kosztem, niż poprzez długotrwałe i kosztowne inwestycje w

tradycyjne SEO.

Wykorzystaj nową technologię do zbudowania przewagi!

Zapisuję się

Kwestie techniczne

Co warto zmienić w kodzie strony, aby była czytelna dla algorytmu AI?

Autorytet

Jak zbudować autorytet, który jest jednym z istotnych czynników wyboru treści?

Treści

O czym i jak pisać, aby to twoje treści były cytowane w podsumowaniach AI?

Skąd i dokąd linkować, aby być wiarygodnym dla algorytmu?

Linkowanie

IconIconIconIcon

Prowadzący:
Mariusz Pryszczewski

Przedsiębiorca, właściciel Agencji PPCefekt, która od 1999 roku wspiera firmy w zakresie marketingu internetowego.
Strateg i ekspert w obszarze analityki, kampanii Google Ads, SEO oraz wykorzystania AI w biznesie.
Pasjonat analityki i sztucznej inteligencji – tworzy własne rozwiązania oraz agentów AI wspierających rozwój firm i automatyzację działań marketingowych. Twórca platformy z kursami online w obszarze e-marketingu i biznesu internetowego.
Wykładowca na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim i Politechnice Lubelskiej. Autor licznych szkoleń i kursów oraz współautor książki „Polscy Przedsiębiorcy – Początki wielkich biznesów”.

Zapisz się teraz
Image

Opinie z poprzednich webinarów.