Czy wiesz, że Twoje reklamy na Meta mogą stać się bardziej osobiste i trafne, niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty czy oferujesz usługi – i to bez dodatkowego wysiłku? A wszystko to dzięki reklamom dynamicznym, które oferują możliwość automatycznego dostosowania treści, co sprawia, że każda reklama może zostać „uszyta na miarę” dla konkretnego odbiorcy. To innowacyjne podejście opiera się na analizie zachowań użytkowników – na podstawie ich zainteresowań, historii przeglądania, wcześniejszych zakupów czy oglądanych produktów – aby w czasie rzeczywistym wyświetlać treści, które najbardziej przyciągną ich uwagę. Dzięki temu Meta potrafi wyświetlać odpowiednie produkty, obrazy i przekazy każdemu użytkownikowi z osobna, zwiększając szanse na zaangażowanie i konwersję.
Automatyzacja tego procesu pozwala firmom oszczędzać czas, a także maksymalizować zyski, gdyż każda reklama ma większą szansę na zainteresowanie odbiorcy i przekształcenie go w klienta.
Zapraszam na webinar, podczas którego dowiesz się na konkretnych przykładach, jak wdrożyć dynamiczne reklamy i w pełni wykorzystać ich potencjał w swojej firmie.
Podczas spotkania poruszymy m.in.:
- reklamy w elastycznym formacie,
- reklamy z dynamicznym materiałem,
- oraz reklamy katalogu Advantage+.
Webinar odbędzie się w środę 20.11.2024 o godz. 10:00.
Rejestracja i uczestnictwo jest bezpłatne, ale liczba miejsc ograniczona. Zarezerwuj swoje miejsce już teraz!
Prowadząca
Edyta Polakowska
Senior Marketing Specialist
Starszy specjalista w agencji marketingowej PPCEFEKT, z doświadczeniem w tworzeniu i realizacji strategii reklamowych. Na swoim koncie ma setki udanych kampanii w takich środowiskach jak Google Ads, Facebook Ads, Instagram, TikTok, Pinterest i LinkedIn, zarówno dla klientów z Polski, jak i z rynków zagranicznych. Od 4 lat pełni funkcję kierownika działu performance marketingu, nadzorując bieżąco realizację około 100 projektów. Posiada liczne certyfikaty Google Ads i regularnie uczestniczy w szkoleniach z zakresu marketingu internetowego. Od kilku lat z sukcesem prowadzi webinary i warsztaty szkoleniowe, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Opinie z poprzednich webinarów
Najbardziej skuteczne reklamy na Facebooku
i Instagramie, z których korzysta tylko 20% reklamodawców
20 LISTOPADA
10:00
ON-LINE
DARMOWY WEBINAR
WEBINAR STARTUJE ZA: