ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR

IconIconIconImage
Image

5 technik neuromerketingu, dzięki którym zwiększysz sprzedaż w Sieci, bez podnoszenia budżetu.

Czy wiesz, że możesz wpływać na DECYZJE zakupowe swoich klientów?

Dni
Godzin
Minut
Sekund

DAYS

HOURS

MINUTES

Startujemy 06.11.2024 o godz. 10:00

SECONDS

Zapisz się TERAZ
Icon

Czy to już manipulacja, czy tylko argumentacja?

Kiedy czytasz - NEUROMARKETING - z czym Ci się to kojarzy? Z jakimiś sztuczkami? Czymś, co może nie jest etyczne? Nie dla Ciebie?

A jeśli Ci powiem, że z tymi technikami stykasz się codziennie? W radiu, telewizji i Internecie? Cały czas im podlegasz, mimo, że nawet o tym nie wiesz!
Czy myślisz że ludzie wolą cenę 9,99 zł zamiast 10 zł, bo jest niższa? Zaskoczę Cię - NIE. Ludzie nie są głupi, a prawdziwy powód jest zupełnie inny.

A czy zmieniając cenę o 1 (słownie jeden) grosz można spowodować, żeby ludzie wybierali mało chodliwy produkt, zamiast znacznie lepszego? Oczywiście.

I jeszcze jeden przykład. Czy wiesz, że pewne podświadome czynniki w naszych głowach każą Ci kupić pakiet produktów drożej, niż jest wart każdy z nich z osobna?

To zaledwie kilka "właściwości" naszego mózgu, które bez problemu możesz wykorzystać w swoich działaniach reklamowych w Internecie, o ile tylko zrozumiesz, jak działają. Przy okazji zorientujesz się, jak często sam ulegasz takim "sugestiom".

Zaznaczam przy tym wyraźnie, że technik o których Ci opowiem, należy używać etycznie i tylko w tedy, kiedy jakość Twojego produktu faktycznie spełni oczekiwania klienta. W przeciwnym razie, w najlepszym wypadku spotkasz się z falą negatywnych opinii od sfrustrowanych klientów.

Jakie techniki możesz zastosować u siebie łatwo i praktycznie bezkosztowo? Na co zwrócić uwagę i czego unikać, stosując techiki neuromarketingowe?

O tym wszystkim będę chciał Ci opowiedzieć na moim najbliższym webinarze, już 06.11.2024 o godz.10:00.""

Zapisz się TERAZ

Jakie treści są promowane?
Co i jak pisać, aby algorytm cytował linki do naszej strony w nowym panelu AI Overview i w ten sposób wyprzedzić konkurencję?

Icon

Technikalia. Jak zmodyfikować i jakie nowe elementy wprowadzić do kodu strony, aby podnieść wiarygodność strony i dla nowego algorytmu?

Icon

AI vs AI. Jak wykorzystać dostępne modele językowe, w tym popularny ChatGPT, aby dopasować treści i kod do potrzeb AI Overview?

Icon

PROWADZĄCY

MARIUSZ PRYSZCZEWSKI

Image

Właściciel agencji PPCEFEKT, autor wielu kursów z zakresu SEO, Google Ads i Analityki internetowej.

Przeprowadził już ponad 200 webinarów szkoleniowych, na których gościł ponad 11 000 słuchaczy. Konsultant analityki internetowej dla małych i średnich firm, głównie w sektorze e-commerce. Również z doświadczeniem w budowie lejków sprzedażowych w branżach doradczych, szkoleniowych, coachingowych.

ZAREJESTRUJ SIĘ

ImageImage

Wypełnij formularz i dołącz do webinaru

Opinie z innych webinarów.

Image