Chcesz przenieść swoją firmę na wyższy poziom i znacząco zwiększyć sprzedaż?
Umów się na rozmowę o strategii
A Ty jak rozumiesz strategię? Czy tak jak większość przedsiębiorców uważasz, że to tylko kwestia wyboru pomiędzy Facebookiem i Google? NIE! Dla nas to trochę więcej:
Dowiedz się, jak to zrobić w Twoim biznesie!
Co mówią o nas klienci?
„Kiedy zaczęliśmy korzystać z reklam Google Ads szybko okazało się, że sklep internetowy to prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy.
Okazało się, że naprawdę można sprzedać dużo nawet tak trudnego towaru jak mój, czyli odzież wizytowa dla chłopców.
Dlatego szybko zwiększyliśmy budżety zaangażowane w ten kanał reklamowy.
Mimo, że nasz produkt jest bardzo sezonowy, to dzięki temu, że kampanie są prowadzone bardzo profesjonalnie – prowadzimy je z bardzo dobrym skutkiem cały rok.
Jeśli macie sklep internetowy i myślicie o reklamie Google Ads, to możecie być pewni, że Mariusz Pryszczewski wie jak to się robi i mogę go polecić w ciemno. Ja pracuje z nim już 7 lat!”
Dariusz Zalewski
Współwłaściciel Standar
„Po uruchomieniu sklepu niestety nie odnotowywałem praktycznie żadnych zamówień. Rozpocząłem współpracę z inną agencją marketingu internetowego i niestety nie przynosiło to efektów. Z polecenia natrafiłem na PPCefekt i wiele się zaczęło dziać.
Od samego początku współpracy cenię sobie otwartość, komunikację, wyjście do klienta i też podpowiadanie, co ewentualnie można zrobić.
Czasem na szybko mam jakiś pomysł, czy też pojawił się nowy asortyment i chcę go rozkręcić – zawsze mogę zadzwonić i jest to robione od ręki, gdzie w innych agencjach nie ma takiego elastycznego podejścia.”
Rafał Rudzki
Właściciel ekstrazabawki.pl
„Prawda jest taka – gdybyśmy nie mieli reklamy, gdybyśmy nie mieli tegowizerunku na zewnątrz zbudowanego przez was – przez działania,
nie mielibyśmy klientów, którzy przynoszą nam zysk i których chętnie obsługujemy. Biorą się oni z działań, na których wy się znacie lepiej."
Tomasz Pudełko
Reprezentant wygodatravel.pl
„Do mnie jest przypisana konkretna osoba, którą:
a) szanuję za skrupulatność wykonywanej pracy,
b) jest to osoba z którą ja się nauczyłem współpracować.
Ta współpraca dobrze przebiega na zasadzie wymiany myśli i informacji
i co istotne – tempa realizacji zmian. Jeśli nie ma tego tempa – za tym idą konkretne koszta.”
Rafał Radzki
Prezes Zarządu RavNet
To jak, porozmawiamy o najlepszej strategii dla Twojej firmy?