For
Free
webinar odbędzie się za:
Środa
21 maja 2025
10:00
Online
ok 100
webinarów
ok 11 00
uczestników
10
lat doświadczenia
średnia ocena
4,8/5
01
Nauczysz się, jak tworzyć jednolitą narrację marki we wszystkich kanałach, bez chaosu i powielania treści.
Dowiesz się, jak zaplanować kompleksową kampanię, która angażuje klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej.
02
Poznasz konkretne przykłady marek, które dzięki kampaniom 360° zwiększyły sprzedaż.
03
Solidna porcja wiedzy
Podczas webinaru otrzymasz konkretne wskazówki od specjalisty z 10 letnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych.
Będziesz mieć możliwość zadawania pytań na żywo i uzyskania wyczerpujących odpowiedzi.
Sesja Q&A
Na zakończenie naszego spotkania przygotowałam dla uczestników wyjątkowy prezent, który pomoże Ci jeszcze skuteczniej wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.
Prezent
Nazywam się Edyta Polakowska i specjalizuję się w kompleksowym zarządzaniu strategiami reklamowymi online. W swoim portfolio posiadam setki udanych kampanii reklamowych, które przyczyniły się do wzrostu kluczowych wskaźników efektywności (KPI) klientów. Od 3 lat kieruję działem SEM, nadzorując realizację około 100 aktywnych projektów marketingowych miesięcznie i koordynując pracę zespołu specjalistów w zakresie Digital Performance. W swojej pracy wierzę w skuteczność marketingu 360 stopni, dlatego stawiam na spójną komunikację i synergiczne działania we wszystkich kanałach. Od kilku lat prowadzę webinary szkoleniowe, dzieląc się swoją wiedzą i najlepszymi praktykami w obszarze kampanii reklamowych online. Skutecznie łączę analityczne podejście z kreatywnością, dbając o optymalizację wyników kampanii i innowacyjne rozwiązania w ramach strategii Digital Performance.
Digital Performance Manager w PPCEFEKT
Edyta Polakowska
- którzy chcą lepiej rozumieć, jak planować działania marketingowe i gdzie inwestować, by realnie zwiększyć sprzedaż.
Właścicieli sklepów internetowych
- którzy szukają sprawdzonych sposobów na prowadzenie spójnych kampanii w różnych kanałach.
Marketing managerów sklepów internetowych
- którzy na co dzień zajmują się planowaniem działań marketingowych dla sklepu, a także współpracą z agencjami reklamowymi
Pracowników odpowiedzialnych za marketing w sklepie online
środa
21 maja 2025
10:00
Online
for
Free
Startujemy za:
Aby się zapisać, wypełnij poniższy formularz: